Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от sasho_n2 Покажи съобщение
    Здравей колега.

    Относно светни и съвестни майстори, може да погледнеш темата с форумните сервизи - в който и да отидеш със сигурност не са виждали 159-ка само на картинка (Лисан сервиз, Вентура гараж, Екстрийм сервиз, сервиза на Румен).
    1. по скоростната кутия, най- лесен и евртин начин е да пробваш наистина със смяна на маслото ( особено ако не е извършвана тази процедура). В противен случай отиваш на ревизия на кутията и една не малка сума.
    2. турбото на 1.9-ките си вие. Ако си надува нормално, не се връзвай толкоз.
    3. тук нямам никакви предположения
    4. Правилната течност е зелена, като ти препоръчвам да си вземеш Тутела. Най-добре да се смени и казанчето ( ако решиш да правиш процедурата имам едно резервно казанче - чисто ново). Сменияй я и би трянвали да се оправи проблема.
    Благодаря ти за отговора! А как да разбера дали казанчето е за смяна? В смисъл, кое налага смяната му, какво в него може да се износи или да попречи на работоспособността? Просто не мога да си го представя...

    За товето казанче, което имаш в наличност ще ти пиша лично съобшение.

    Мерси още веднъж!

    Comment


    • За да не ви свири турбото на студено... ползвайте хубаво масло, с ниско зимно число (0W или 5W)
      156 2.0TS

      Comment


      • Обикновено цедката в казанчето се задръства и започва да разпенва течността. (Аз лично смених превантивно само течността без казанчето, но нямах хъркане) При 1,9 няма как да се извади само цедката, за да се почисти. То може, но трябва казанчето да се разцепи с някаква ножовка, за да се извади и почисти цедката и след това да се залепи. 50-60 лв. е едно ново казанче. Трябва майстор да погледне и да види имаш ли някакви други щети по хидравликата, защото рейките и помпите бързо заминават с червената течност.

        Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
        За да не ви свири турбото на студено... ползвайте хубаво масло, с ниско зимно число (0W или 5W)
        На всички 159 (или, за да сме по-точни - почти всички) им свирят турбините на студено - тук не е до масло, а принципно маслото с което се карат е именно 5W40 или 5W30 (на Euro 5 моделите - от 2010г)
        Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 14:56.
        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
        Alfa Romeo 156, 2.0TS

        Comment


        • Задръства се цедката на казанчето. Това е причината за смяна на казанчето.
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
          ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "

          Comment


          • Първоначално публикувано от sasho_n2 Покажи съобщение
            Задръства се цедката на казанчето. Това е причината за смяна на казанчето.
            A как да разбера дали цедката е задръстена?
            Мерси!

            Comment


            • Първоначално публикувано от enito Покажи съобщение
              A как да разбера дали цедката е задръстена?
              Мерси!
              Палиш сутрин и гледаш в казанчето дали се пени.
              Моята се пенеше леко, волана се въртеше на съвсем леки пресекулки, сега след смяната е ок.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • Здравейте, замислям се дали да не махна егр, дмф, вихрови клапи , ремап(каквото и да значи това) , защото колата няма мощност в ниските... споделете вие къде сте го правили , за колко пари и къде в София, доволни ли сте след махането . Всякакви сервизи визирам, не само тъй наречените форумни.
                ALfa Romeo 166-2.4 JTD 99

                Comment


                • Колеги , споделете мненията си относно Q4 на 159 .. с него или без него е по добре ? плюсове минуси и т.н
                  Мерси
                  Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                  Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                  Comment


                  • ?
                    Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                    Comment


                    • + като на всяко 4х4 (проходимост, стабилност и т.н.)
                      - като на всяко 4х4 (по-висок разход, по-скъпо обслужване и т.н.)

                      Общо взето, зависи от експлоатацията. Обмисли в какви условия ще го експлоатираш и си прецени дали имаш сили да поддържаш нещо "по".
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • Ето нещо набързо което намерих. http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...q4-system.html. За съжаление не е на бг.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                          + като на всяко 4х4 (проходимост, стабилност и т.н.)
                          - като на всяко 4х4 (по-висок разход, по-скъпо обслужване и т.н.)

                          Общо взето, зависи от експлоатацията. Обмисли в какви условия ще го експлоатираш и си прецени дали имаш сили да поддържаш нещо "по".

                          Принципно отговора е "да" защото : Искам нещо различно от предно предаване и като цяло опциите при Алфа да си на задно са повече от ограничени затова мисля да е Q4 . Колата ще се експлоатира предимно градско и от време на време извън града . но имам няколко други неща които искам да съм сигурен :

                          - Q4-то натоварва ли повече съединителя и скоростите от предното ?
                          - във високите скорости ( след 180 ) усеща ли се осезаемо гълтане на мощност от Q4-то ?
                          - В какво точно се изразява по скъпото обслужване което спомена по-горе ? ( имам някакви идеи но искам лекоо пояснение за да съм сигурен)

                          ---------- Post added at 16:50 ---------- Previous post was at 16:50 ----------

                          Първоначално публикувано от archimedes Покажи съобщение
                          Ето нещо набързо което намерих. http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...q4-system.html. За съжаление не е на бг.

                          Хмм мерси , колега много полезна информация
                          Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                          Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                          Comment


                          • Аз не мога да ти дам точен отговор относно мощността, но като цяло скъпото обслужване идва предимно оттам че :
                            Купуваш винаги 4 еднакви гуми
                            Обслужваш още 1-2 неща относно масло, съответно труд за това.
                            Общо взето + 1-2 литра гориво на 100км, както знаем 159 2.4 хич не е икономична, но пък и рядко можеш да движиш със 100км/ч, просто колата си проси високите скорости.

                            Честно казано, щом имаш възможност да си го позволиш какво толкова го мислиш ? Намирай нещо читаво и преглед в някой доверен сервиз и ...
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                              Аз не мога да ти дам точен отговор относно мощността, но като цяло скъпото обслужване идва предимно оттам че :
                              Купуваш винаги 4 еднакви гуми
                              Обслужваш още 1-2 неща относно масло, съответно труд за това.
                              Общо взето + 1-2 литра гориво на 100км, както знаем 159 2.4 хич не е икономична, но пък и рядко можеш да движиш със 100км/ч, просто колата си проси високите скорости.

                              Честно казано, щом имаш възможност да си го позволиш какво толкова го мислиш ? Намирай нещо читаво и преглед в някой доверен сервиз и ...
                              хм това с вървежа във високите не е чак толкова важно а относно първия въпрос ?
                              Last edited by alfa_romeo_forever; d.m.y г., 18:46.
                              Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                              Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                              Comment


                              • Натоварва се цялата трансмисия повече при стабилни стартове.
                                Аудитата с куатро пръщят и пукат от диференциала при тормоз, дори и по-новите
                                При нормално каране няма разлика.
                                156 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X